söndag 15 september 2013

En vecka senare

En vecka senare sitter jag här framför datorn igen. Veckorna fylls av mycket jobb och varje ledig minut vill jag spendera tillsammans med barnen. I skrivande stund sitter jag i soffan med Jonas, vi ser på film, äter dagens bakade chokladbollar och njuter av de sista helgtimmarna. Barnen somnade tidigt nu ikväll och jag har därför redan hunnit med kvällens förberedelser inför morgondagen. Barnens kläder är framtagna och lektionsplaneringarna är klara.
 
Vi har haft en mysig och lugn helg, en oplanerad helg. Det var ett tag sedan vi hade en helg helt utan planer och det har faktiskt varit riktigt skönt. Vi har kunnat ta helgen som den kommer och verkligen kunnat spendera tid med varandra. Nästa helg spelar Jonas golf både på fredag och söndag och helgen därpå åker jag till Göteborg. Därför passade det perfekt med en oplanerad helg just den här helgen.
 
Hoppas ni också har haft en mysig helg! Nu ska jag återgå till filmen och min älskling. Kram till er alla!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar